Subject: Detailplaneeringu osalisest kehtetuks tunnistamisest
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Thu, 5 Dec 2024 15:11:41 +0200

Tere,

Manusena saadan kirja detailplaneeringu osalisest kehtetuks tunnistamisest.

-- 

Lugupidamisega,

Kristina Stepanova

Sekretär

www.narva.ee

www.visitnarva.ee

Peetri plats 5, Narva 20308

Tel: +372 359 9050

M: +372 58501098

[email-masked]

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.